söndag 22 september 2013

Abolitionistprimadonnan anfaller

Gary L Francione

Jag har länge irriterat mig på Gary L Franciones anhängare. De har en tendens att bli lite för mycket i allmänhet. Däremot har jag rätt ofta hållit med Francione själv i direkta djurrättsfrågor. "Ja, välfärdism är fel, ja alla borde bli veganer", osv. Tyvärr har även han en tendens att bli för mycket. Speciellt när han ger sig ut utanför djurrättsfrågorna och exempelvis börjar kritisera att folk köper spel till sina datorer. Och sen blir arg när de säger emot Gary då han menar att GTA5 är omoraliskt. Låt oss titta på några urklipp.




Visst, det här kan du väl få tycka. Men varför ta upp det
på en djurrättssida?


Men, säger ni emot mig? Jag, den store ledaren? Det var det fräckaste!
Jag som har så mycket att göra!


LOL osv. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar